Σύμφωνα με νέα έρευνα που διεξάγαμε αναφορικά με τους διαδικτυακούς δημοσιογράφους ροής, διαπιστώνεται μια αυξανόμενη τάση αυτοματοποίησης της δημοσιογραφικής εργασίας και της μαζικής υπερπαραγωγής και αναπαραγωγής περιεχομένου, με σκοπό την εξυπηρέτηση μιας δημοσιογραφίας που καθοδηγείται από την ταχύτητα. Ο ρόλος του δημοσιογράφου ροής ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό το σύγχρονο μοντέλο της «επιμέλειας – επεξεργασίας και αναπαραγωγής περιεχομένου», με τις δεξιότητες που οφείλει να διαθέτει επαγγελματικά να περιορίζονται σε τεχνικές διεργασίες, από την διαδικτυακή επεξεργασία ενός κειμένου, έως τη γνώση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Συνεπώς, ο δημοσιογράφος ροής όχι μόνο απομακρύνεται, αλλά φαίνεται να έχει δημιουργηθεί ένα αγεφύρωτο χάσμα ανάμεσα σε αυτόν και τον πρότερο ρόλο της έρευνας και της συγγραφής πρωτογενούς περιεχομένου. Επιπλέον, η δημοσιογραφική τους εργασία δεν περιλαμβάνει την εξειδίκευση με μια συγκεκριμένη θεματολογία, καθώς την ίδια στιγμή το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων θα περιέγραφε την επαγγελματική του θέση ως «δημοσιογράφος γενικών καθηκόντων».
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, παρακαλούμε επισκεφθείτε το σύνδεσμο.